zondag 23 september 2012

Make & take bij Kippers Hobby

Maandag 17 september is er in samenwerking met Kippers Hobby een Powertex Event gehouden in Hattemerbroek. Het was een gezellige en leerzame dag, door Kippers super goed verzorgd met allerlei lekkers bij de koffie en sapjes bij de lunch.

Er was een gratis Powertex Make & Take die ik simpel heb gehouden omdat er zoveel waren waar Powertex helemaal nieuw voor was. Kortom een geslaagde dag met veel nieuwe Powertex geïnteresseerde.




Ook een gratis Powertex Make & Take maken?
Ga de uitdaging en maak van deze basis materialen een Powertex creatie naar eigen idee.



Waar: Bij Powertex-opleidingen in De Rijp.
Wanneer: Woensdag 3 oktober 11.00-14.00 uur zelf broodje meenemen.
Kosten: Geen kosten, maar inschrijving KVK verplicht

Geef je op door een reactie achter te laten.
 

1 opmerking:

  1. Hallo Marion, leuke make en take! Ik ga morgen eerste even om mijn werk kijken of ik vrij kan nemen want als dat kan dan doe ik graag mee met deze make en take.
    Groetjes, Peet

    BeantwoordenVerwijderen